sometimes it lasts it love, but sometimes it hurts instead

Jag tänker på dig mycket, men inte längre hela tiden. Det är lättare när jag slipper springa på dig på stan. När jag tänker på London så tänker jag på dig, du gjorde mitt år där helt underbart. Du är underbar, men vi finns inte mer och det är dags att gå vidare, för sista gången.

första advent

nu ska jag bege mig ut i stormen för att åka till jobb. vi får se om jag tar bussen eller flyger dit.

ont i fossingarna

jag var ju inte den vassaste kniven i lådan när jag bestämde mig för att jobba 10 timmar i converse. nya. ej ingångna. det är dem nog nu

trevlig helg!

Om 2 timmar ska jag bege mot Malmö Arena för att se Idol live! Ser mest framemot att se Anders Bagge haha! Chris Medina ska också sjunga, hoppas att han sjunger What are words, jag älskar den låten! Ha en trevlig fredag :)


sjukt uttråkad tjej i bilen tidigare idag

Nytt jobb

Idag fick jag ett nytt jobb, skönt :) Ska jobba på mitt gamla jobb, men inte som DJ mer utan som bartender istället! fick en veckas ledighet från London och det räckte gott och väl, nu kör vi igen. Imorgon börjar jag!

vad sägs,

vill ni att jag fortsätter med denna blogg även om jag är tillbaka i Sverige?

idol 2011

Köpte precis biljetter till Idol på fredag, någon som ska dit? Vem hejar ni på? :)

hemma i Sverige

Nu tycker jag att ni alla välkomnar mig hem till Sverige, okej? För ni suger ju på att kommentera, jag suger på att blogga ofta men jag bloggar fantamig mer än vad ni kommenterar!

Iallafall så sitter jag hemma hos Milla nu och kollar på Idol, gissa vad? Nästa fredag ska vi se Idol live i Malmö Arena :) Så nu får vi hoppas att Amanda F, Moa och Robin är kvar tills dess, de bästa! UT med fetfula Molly och dåliga Amanda Persson.


Tjohej!

bonus

fick en "liten" bonus av ägaren till puben, 600 pund, ca 6000 svenska kronor. nöjd? ohja!

im out!

Jag avslutade just mitt sista skift nagonsin har pa No 88 Bar & Grill. Sa skont!!
Fick aven min sista lon idag, ska fa mer pengar imorgon, for det jag jobbade idag och min semesterersattning. Far se om jag far sa mycket som jag ska ha.

Ikvall ska jag ut och ata med mina fina vanner och sedan blir det nog en eller tva drinkar med!
Puss

Party

Arh, klockan ar 03.30 har i London och jag ar fortfarande vaken.. Har varit uppe halva natten och packat. Vilket dilemma alltsa.. har fatt slanga massa, packa massa, gett bort massa och sedan har jag packat ner en del saker som min van ska forvara at mig tills nasta gang jag kommer hit. Mitt rum blir tommare och tommare.. Men nu maste jag sova for imorgon ar en stor dag, min avskedsfest! Innan den borjar (20.00) maste jag hinna packa det sista, ga till stan och lamna tillbaka 2 plagg som inte var lika fina som nar de hangde pa galgen, duscha och fixa har och smink och tillsist dra till affaren och handla alkoholaltiga drycker. 5 dagar kvar tills jag ar tillbaka i Sverige.
Stress? Lite.
bild fran oktober 2010, nar jag precis hade flyttat hit.
kommer sakna denna staden. varldens basta stad.

Must haves before I leave London

halloween 2011

(skrivs pa min engelska dator, alltsa utan det svenska alfabetet, storigt men battre an inget).


I ar firade jag Halloween 2 dagar, forst pa lordagen fore Halloween. Da borjade vi festa har pa 88 (dar jag bor och jobbar) och sedan drog vi till varldens roj pa Barcadia, har aldrig sett sa mycket folk dar tidigare! Riktigt roligt, minns inte ens nar jag gick hem, formodligen nar dem stangde, eller efterat.. blev utslangd en gang 20 minuter efter att de hade stangt haha, fick ga hem bakvagen.



Pa den riktiga halloween dagen firade vi alskade Alex, han blev 21 ar som ar ganska stort har i England, varfor vet jag inte, det ar inte direkt USA utan har blir man myndig vid 18, precis som i Sverige. Vi var iallafall pa Minerva Road forst (Mina narmaste tjejkompisar har bor alla tillsammans i ett hus som ligger pa Minerva Road, ca 2 minuter fran var jag bor). Jag fick sminka i stort sett alla da jag enligt dem har en himmelsk stor talang inom skrack sminkning, man bockar och bugar ja! Det tog sa lang tid att jag inte hade tid att fixa mig sjalv utan jag fick kora med en halshuggning.. yay... Min sminkning fran lordagen var mycket coolare, da hade jag haftat ihop mitt ansikte, jag var en "brainsurgent patient".


Hur som helst, vi drog in till centrala London och The Breakfast Club vid Liverpool street. Och dar forsvinner mitt minne, men jag fick lite bilder idag sa jag vet iallafall att jag hade kul, och somnade tydligen i taxin mellan London och Kingston haha!


Bjuder pa ett par. PS, fran bada dagarna, darav olika outfits.
Jag och alla mina fina vanner fran England, pa tagstationen i Kingston, pavag in till London.
Ella, jag och hennes pojkvan.
Ooops, jag deckade visst haha.

Imorgon

Hej pa er!
Kul att ni vill att jag fortsatter eller rattare sagt, aterupptar bloggen! 
Imorgon ska jag skriva det efterlangtade inlagget for idag hinner jag inte, jag borjar jobba (igen) om 15 minuter, har dubbelpass idag. MEN, imorgon borjar jag jobba klockan 5 och innan dess ska jag gora en rolig sak som ni nog kommer tycka ar kul att lasa om. Kan ge er en ledtrad, jag har gjort det 6 ggr tidigare! Hmm hmm..
Vi hors igen imorgon da! Sa lange kan ni val skriva vad ni tycker ar BAST med min blogg, ni far ocksa skriva om det ni tycker ar samst, men det ar ju inte lika roligt for mig att lasa!
Puss!

tjat tjat tjat..

Okej, här kommer ett kort kort kort inlägg som meddelar att jag LOVAR att blogga inom de närmsta 2 dagarna när jag har tid. Kort uppdatering: Jag har 9 dagar kvar i London innan jag flyttar hem till kalla Malmö igen. Jag håller på att packa ner 1 år av mitt liv i EN resväska, vilket är en liten utmaning.. 32 par skor kommer nog inte att följa med mig hem.. men jag ska försöka spara så många jag kan :(

Vi hörs igen snart då, ska berätta ALLT om varför jag sade upp mig från jobb och bestämde mig för att flytta hem till Svarje igen!

Men bara om ni vill? Lämna en kommentar så jag vet! Annars är det bara bortkastad tid!
Puss


ps, jag slog mig lite förra helgen..

RSS 2.0