fråga

Hej ok tack för svaret snällt:) Bara en till fråga det är så att ja ska åka till london med min familj den 25 juni till 28 juni. Kan du något bra hotell som ligger nära oxford street? ett billigt då. Ingen dyr. Har hört att det finns många primark men jag vill ha den största primarken. har du åkt med norwegian? vilket hotell rekomenderar du?


jag har aldrig bott på hotell i London så jag kan inte hjälpa dig med det, bara googla på! nej jag flyger alltid med easyjet eller sas! lycka till!

Fråga

Jag funderar på att åka till London i sommar och ser att du verkar känna till staden. Min fråga är om du kan ett hotell som ligger nära shoppingaffären Primark? Skulle vara snällt om du ville svara =)


Primark är ju en klädeskedja typ som H&M vilket innebär att det finns många olika affärer. Satsa på att bo nära Oxford Street eller Westfields (europas största shopping galleria) om du vill ha nära! Lycka till!

London i augusti

Tjenis!

Har pratat med skolan och som det ser ut nu så börjar jag läsa där nästa termin som börjar i februari! :) Met Film School, here I come!

Min gamla värdfamilj från London ringde mig och frågade om jag ville komma över i augusti och hjälpa dem med barnen. Hade ju tänkt ta en liten tripp dit i sommar ändå så det är helt perfekt! De betalar flyget, jag bor gratis och får betalt, lovely! Can't wait :) åker dit den 1:a och hem igen den 17:e eftersom att jag ska till egypten den 20:e :)

Hannah, mitt "gamla" värdbarn som jag alltså ska ha hand om i augusti igen :)

RSS 2.0