Sängen kallar

Nu kryper jag ner och läser lite i min nya bok som jag fyndade på bokrean innan jag somnar. "Elsas hemlighet", tredje boken i trilogin om Elsa Gustavsson. Älskar Sofi Fahrmans böcker.

Någon annan som läser dem?

Girl look at that body

Bränner fett på gymmet med LMFAO sprängandes i hörlurarna. Beach 2012 here I come!

Svar:

Sandra: bor du fortfarande i london eller har du lämnat staden för gott? funderar på att flytta dit om ca ett år. är det svårt att få jobb där tror du?


Jag bor i Sverige nu, om jag har lämmat staden för gott vet jag inte, kanske flyttar jag dit igen. Det är superlätt att få jobb där, framförallt inom restaurang och bar yrket. Lycka till!

Random lista ni kan kommentera på

1. Snusar Du? - Nej.

2. Röker Du? - Håller på att sluta med hjälp av min elcigg (tips till rökare).

3. Gör Du frukosten själv? - Ja.

4. Har Du suttit i rätten? - En gång, som vittne.

5. Har Du slagit ner någon? - Nej, inte upp heller.

6. Vad är det ondaste Du varit med om? - När jag opererade bort min benröta i skallbenet/hjärnan. Dagarna efteråt var olidliga och smärtan höll i sig flera månader.

7. Vad gör Du när Du blöder näsblod? - Har nog inte gjort det på iallafall 15 år.

8. När grät Du senast? - När jag var full och kär.

9. Vem kan Du prata med om ALLT? - Milla.

10. Har Du solglasögon? - Ja, ett par stycken.

11. Vilka länder har Du besökt? - Sverige, Danmark, Storbritannien, Tyskland, USA, Irland, Spanien, Grekland, Bulgarien, och ett par fler.

12. Vad heter Din hårspray som du använder? - Ingen aning, den är från wella iallafall

13. Vilken färg är det på tröjan Du har på Dig? - Lila med leopardprickar

14. Känner Du någon som heter Niklas? - Ja.

15. Är Du blyg? - Nej, bara om jag blir kär.

16. Är Du morgonmänniska eller kvällsmänniska? - Kvällsmänniska, men vill vara morgonmänniska.

17. Har Du några grå hårstrån? - Inte vad jag vet.

18. Vart köper du de flesta av Dina kläder? - Primark, Gina, H&M, Nelly

19. Använder Du frisörschampo och frisörbalsam? - Ja, det gör jag oftast, tresemme.

20. Hur mycket pengar har Du i plånboken just nu? – 0:- , allt är på kortet

Dåligt.

Tyckte att En dag var riktigt tråkig. Störigt att hyra filmer när 2/3 är skit. Nu sätter jag igång en annan film som jag vet att jag kommer älska - The holiday. Somnar jag inte då så fortsätter jag med Bridget Jones dagbok. Båda filmer utspelar sig i London/England, så jag lär få abstinens efter mitt favoritland. Som tur är ska jag dit den 26/3, bokade flyg igår!

En dag

Hyrde 3 filmer igår. What's your number, Jag saknar dig och En dag. Jag såg två av dem igårkväll, What's your number som var riktigt rolig och den hypade Jag saknar dig, som sög! Hade förväntat mig mycket mer, men jag gillade inte skådespelerskan. Tråkigt för själva historien är bra. Nu ska jag se En dag.

Någon annan som sett jag saknar dig? Vad tyckte ni?

Nere bunkern

Såhär soligt och fint är malmö idag, räckte med en skinnjacka, sjal och solglajjor och frös inte det minsta, men nu står man nere i bunkern och jobbar. Kul.

Fest?

Min mamma köpte världens finaste, mysigaste pläd till mig igår, med min älskade union jack på.

Läste imorse om att Kenza och Misha Barton ska anordna någon stor fest i Stockholm av något slag? Kändes ju nödvändigt att dem flög Kenza till Hollywood för att planera om det. Flyg hit Misha istället eller gör som resten av jordens befolkning - skaffa skype.


Nu ska jag iväg och jobba.

chockade?

Ja här fick ni ett inlägg! Min dator är sönder så det är inte så lätt att blogga hela tiden. Jag kan iofs blogga från min mobil, vill ni det? Ni är ändå ett 40 tal som varit inne varje dag senaste månaden fast jag inte bloggat ett skit! Let me know så kan vi säkert lösa något!
RSS 2.0