Every exit is an entry somewhere

 
 
nu drar jag! 

Tyskland

Igår ringde min vän Sara mig och frågade om jag ville med till Tyskland innan jobb idag. Varför inte tänkte jag? Jag ska ändå inte vara på jobb förrän 15.00. Fick lite ångest över att vi skulle åka redan 06.00, jag är ju inte känd för att vara en morgonuggla. Runt 20.00 tiden hamnade jag i koma iallafall och vaknade igen vid 23. Nähä, det var inga som helst problem med att somna tänkte jag och somnade självklart om igen. Men nu sitter jag här kl. 02.55, pigg som en tupp, 2,5 timme innan jag behöver gå upp. 
 
 
Jag tror jag lägger mig igen. 

Biokväll med bästis!

Ikväll drog jag och bästis till Lund för att se Bachelorettes på bio. Jag rekomenderar verkligen filmen om man har torr humor, precis som vi. Jag skrattade nästan hela tiden, Isla Fisher är ett geni! Se den.
 
 

Halloween 2012

I år firade jag Halloween på jobb tillsammans med mina arbetskamrater och ett par hundra gäster. Vi hade grymt kul och jag var utklädd till en zombie-polis! Riktigt nöjd med outfiten var jag och så även ett par gäster fick jag höra. Dummaste frågan jag fick under kvällen: Är det linser?
 
 
 
Vad tycker ni?

Rädd

Får panik, googlar, förbarmar mig själv. Får ont, googlar igen, börjar gråta, förbarmar mig själv. Blir rädd. Så jävla rädd.
 
 
 
RSS 2.0