I'm in!

Jag blev antagen och erbjuden en plats vi Met Film School i London! Trodde aldrig att jag skulle komma in!

Nu återstår bara lite finansiella problem med det hela, deposition avgiften på 40 000 ska betalas så fort som möjligt så jag överväger att tacka nej till skolan och söka igen nästa termin när jag hunnit spara ihop pengar till det..

Vafäd tycker ni? Jag är iallafall väldigt glad att jag kom in!

surpottan

tog inte lång tid innan hon inte kunde hålla sig för skratt!

instagram

Följ mig på instagram! Jag uppdaterar betydligt oftare där än här. Sök på: sabbiswe!

Vidare

Idag trillade det in ett trevligt mail. Met Film School har skickat mig vidare till steg 2 i ansökningsprocessen!! Är så glad, vi ska ha en telefonintervju på torsdag klockan 13.00. Håll era tummar och tår för mig!

Sjuk

Feber, öronvärk och 30 timmars jobb på det. Världens bästa helg eller? Var precis tvungen att sjuka mig från jobb för första gången på jag vet inte hur många år. Suger, men kroppen orkar fan inte mer än vad den gör. Knarkar ipren och hoppas att febern ska ge med sig snart.

Shalom

På jobb

Hej på er!

Sitter på jobb nummer ett just nu (Mormors bageri) och har rast. Jag slutar om 4,5 timme och efter det är det dags för mig att åka till jobb nummer två (Big Bowl) och jobba 7 timmar.. Puh!
Hoppas att ni har en roligare fredag!
image description
image description

nervöst

Nu har jag precis skickat in hela min ansökan till Met Film School. Nästa vecka får jag reda på ifall jag går vidare till en intervju, håller alla tummar och tår.. Gör det ni med!

Torsdag

Idag står fika med Milla på schemat och ikväll 19.30 ska jag på personalmöte på Mormors Bageri. Inte allt för stressig dag alltså

mitt rum är mysigt igen

ska vi?

Jag har börjat sakna bloggen lite. Vad säger ni, ska vi köra igen? Jag väntat och ser vad ni säger

RSS 2.0