2011

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
12 oktober, av privata skäl

Höll du några av dina nyårslöften?
jag hade inga

Blev någon av dina vänner förälder i år?
ja, massor!

Dog någon som stod dig nära?
ja, min fina farfar och fina Malin <3

Vilka länder besökte du?
Sverige, Danmark, England, Irland, Spanien

Är det något du saknar år 2011 som du vill ha 2012?
En äkta pojkvän och kärlek

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Flyttade til England. Besökte Dublin, Barcelona och Manresa.

Vad var din största framgång 2011?
Att flytta utomlands, helt klart.

Största misstaget?
Att slösa tid, pengar och kärlek på någon jag nu förstått inte förtjänade det..

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk har jag varit

Bästa köpet?
Flygbiljetter till ställena jag åkte

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och mat skulle jag tro

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Massor av saker gjorde mig glad :)

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2011?
Moves like jagger, without you, sexy and I know it, someone like you och pumped up kicks.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och!

Vad önskar du att du gjort mer?
Rest runt mer

Vad önskar du att du gjort mindre?
Slösat tid

Hur tillbringade du julen?
Ska fira med familjen

Blev du kär i år?
Ja

Favoritprogram på tv?
The Big Bang Theory

Bästa boken du läste i år?
El choco, Elsas värld

Största musikaliska upptäckten?
LMFAO, Adele

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Jag minns inte :o hade middag tror jag? Firades senare med maskeradfest i London.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Säkert, men jag är nöjd ändå

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Inne

De bästa nya människorna du träffade?
Elise, Hayley, James och Simon

Årets besvikelse?
Dan "the man". Svin



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0