Kingston

Ligger just nu halvdöd på soffan i Kingston. Jag är äntligen tillbaka i mitt älskade London, om än bara för 17 dagar. Så fort jag satt på tåget mot Kingan så kände jag hur mycket jag saknat denna staden och hur jag bannemig ska jag bosätta mig här mer permanent om ett par år, med ett riktigt jobb, inte ett sketet barjobb som sist.
 
I natt sover jag på soffan eftersom att Sallys syster från Malaysia är på besök, men det är bara en natt jag behöver göra det. Jag klagar dock inte, sjukt skön soffa. 
 
Nu ska jag släcka ner här, antar att Hannah kommer att väcka mig så fort hon vaknar, vilket brukar vara runt 08 tiden. Och jag ska fanimej in och shoppa på Primark imorgon, oh yes. 
 
 
Mysig solnedgång när jag satt på flyget ikväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0