En lista

Stal en lista bara sådär:


Hur gammal är du om fem år?
- Tjugoåtta

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
- Milla. Vi kollade på Biggest Loser och jag åt en falafel!

Hur lång är du?
- 167 cm

Vilken är den senaste filmen du sett?
- Killers med Katherine Heigl och Ashton Kutcher, två skådisar med namn som är omöjliga att uttala!

Vem ringde du senast?
- Pappa. Jag behövde pengar!

Vem ringde dig senast?
- Mamma. Hon frågade om jag ville ha falafel. Vilket jag ville!

Hur löd det senaste sms:et du fick?
”Ses vi i helgen?"

Föredrar du att ringa eller skicka sms?
- Skicka sms

Är dina föräldrar gifta eller skilda?
- Skilda

När såg du senast din mamma?
- Idag

När vaknade du i dag?
- Runt 14 tiden

Var tror du att du befinner dig om tio år?
- På Ica Maxi och storhandlar.

Vad fick dig verkligen att skratta senast?
- När jag var med Milla innan idag

Hur stor är din säng?
- 1.20 tror jag.

Sover du med eller utan kläder på dig?
- Jag sover med linne och shorts all das time. Såvida jag inte slaggar hos My, då blir det flanell pyamas.

Vilka städer har du bott i?
- Malmö, Trelleborg, Denver, London

Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
- Barfota.

Är du social?
- Vissa dagar oerhört. Andra dagar inte alls.

Tycker du om kaffe?
- Blä

Vad dricker du till frukost?
- Te, juice eller oboy. Går jag upp tidigt blir det redbull.

Sover du på någon särskild sida?
- Sida av sängen kvittar men jag måste ligga med ansiktet åt höger.

Kan du spela poker?
- Nej

Tycker du om att mysa/kela?
- Ja, det är mysigt!

Är du en beroendemänniska?
- Ja!

Känner du någon med samma födelsedag som din?
- Nej

Vill du ha barn?
- Ja!

Har du någonsin åkt ambulans?
- Ja.

Vad spenderar du helst pengar på?
- Resor och kläder.

Sover du med gosedjur?
- Nej

Flirtar du mycket?
- Nej. Jag är för blyg för det, men mina vänner tycker dock att jag gör det automatisk. Jag har väl någon dold sex appeal!

Har du fått fortkörningsböter någon gång?
- Nej. Blev stoppad en gång på motorvägen för jag körde för sakta, jag låg i 60 (haha)

Vilken var den senaste boken du läste?
- Elsas värld





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0