Nyinflyttad

Äntligen, efter 15 timmar, kan jag slappna av i soffan.
Sedan 11.00 i morse har jag (med hjälp av min storasyster) flyttat. Alla möbler är på plats nu samt en hel del dekorationer och sådär, det är väl mest alla kläder och skor som ska in i garderoberna kvar, tv:n ska upp samt ett par hyllor. Annars har jag bara 1 miljon kartonger och lådor som jag ska kasta, så fort jag hittar soprummet! Sprang runt som en råtta förut och letade men jag kunde inte hitta något soprum, så det ska jag fråga om imorgon!

 

Just nu känns det både bra och dåligt. Bra för att det är min FÖRSTA lägenhet och den är jättefin, dåligt för jag (även om jag inte vill erkänna det) saknar min mamma! Det slog mig innan att jag aldrig mer kommer att bo med henne, kommer vakna upp till en tom lägenhet utan en mamma som får mig på dåligt humör genom att tjattra medan jag fortfarande är halvt om halvt asleep. Nej, det går väl över, men just nu saknar jag min mamma.

 

Nu ska jag slänga mig i min säng och äntligen sova, förhoppningsvis känns det bara bra och roligt imorgon utan någon barnslig mamma längtan, hon bor ju faktiskt bara 15 minuter gångavstånd härifrån.

 

 

 


En liten sneak peak på lägenheten, kommer upp fler bilder när allting är på sin plats.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0