London i augusti

Tjenis!

Har pratat med skolan och som det ser ut nu så börjar jag läsa där nästa termin som börjar i februari! :) Met Film School, here I come!

Min gamla värdfamilj från London ringde mig och frågade om jag ville komma över i augusti och hjälpa dem med barnen. Hade ju tänkt ta en liten tripp dit i sommar ändå så det är helt perfekt! De betalar flyget, jag bor gratis och får betalt, lovely! Can't wait :) åker dit den 1:a och hem igen den 17:e eftersom att jag ska till egypten den 20:e :)

Hannah, mitt "gamla" värdbarn som jag alltså ska ha hand om i augusti igen :)



Kommentarer
Au pair mamma Helen

Grattis grattis vad kul, då får jag följa dig igen :-)

2012-05-03 @ 08:30:59
Linnéa

Hej!



Jag funderar på att åka till London i sommar och ser att du verkar känna till staden. Min fråga är om du kan ett hotell som ligger nära shoppingaffären Primark? Skulle vara snällt om du ville svara =)

2012-05-06 @ 11:57:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0