Uppe med tuppen

Glömde uppdatera er om återbesöket hos läkaren. Svullnaden hade lagt sig så de slapp skära i mig igen, yay! Ska köra klart antibiotika kuren och sen tillbaka för att se hur bölden ser ut!

Igår hade jag en lång dag. Upp klockan 07.00 för att gå på utbildning hela dagen. 16.30 var vi klara (dag 1) och direkt efteråt gick jag till jobb för ett snabbt möte. Fick sedan springa bort till entré för att hinna till bion jag skulle se med My. Vi såg Les Miserables och vi blev båda två väldigt besvikna över filmen, den var värdelös! Enda bra var låtarna, typ!

Nu kollar jag på Top Model Sverige, när det är klart ska jag ringa farmor och sedan fixa i ordning lite här hemma innan jag fixar i ordning mig själv och går till jobb.


https://cdn3.cdnme.se/1968920/6-3/pic_511b62aae087c31de8d72ffb.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0