Dag 4

Idag är det dag 4 sedan jag startade med LCHF. Har hittills bara hunnit äta frukost och då blev det en oopsie med ägg på, samt ett ägg vid sidan av med äkta majonäs. Så gott! För er som undrar var oopsies är, så är det ett sorts substitut till bröd men det är bara gjort av ägg,salt och philadelphia ost. Dem smälter i munnen på en! 
 
Planerna för idag är att åka och handla en våg för jag har ingen aning om hur mycket jag väger för tillfället. Jag har två motivationsbilder, en där jag var som fetast som jag aldrig vill bli igen och en när jag var som smalast, dit jag gärna vill igen! Vi får se vad som händer! Just nu märker jag inte så mycket förutom att jag är mindre svullen.
 
 
 
                           
 
Smalast                                                                            Fetast
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0