mums!

Halva dagen idag spenderade jag hos mamma ett par timmar. Pratade, sorterade lite av sakerna jag har kvar där och chillade i soffan framför tvn. Andra halvan spenderade jag tillsammans med min bästa vän Milla här hemma hos mig. Vi lagade mat, myste och beställde grejer i taxfreen inför vår resa om TVÅ veckor! Som vi längtar!

Eftersom att Milla också går på LCHF så kom hon hem med lite olika recept till mig och det ena slog vi till med idag. Det blev broccoligratäng med stekt kassler. Så sjukt gott, mättande och nyttigt (om man går enligt LCHF vill säga). 
 
Ingridienser:
Broccoli
Ägg
Grädde
Riven ost
Salt & peppar
Smör
Kassler
 
Prova det hemma ni med, även om ni inte äter LCHF för det var så sjukt gott! Till efterätt blev det för mig vispad grädde med hallon, inte en jättehit men helt okej om man är sugen på något sött.

Jag köpte mig en våg idag också och fr.o.m. imorgon bitti ska jag börja väga mig varje dag. Kommer att lägga upp resultaten här varje dag också.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0