fortsättning dag 5

aaaaaaaaaajjjjjjjjjjjjjjjjjjj..................... så ser min dag ut ungefär.. just nu ligger jag i sängen och kollar hockey finalen mellan Sverige och Schweiz och har så förbannat ont i hals och öron.. Dessutom har jag småont i magen och jävligt ont i ljumsken/benet. Min muskelblödning jag hade i vintras verkar spöka med mig, det gör seriöst lika ont nu som när det precis hade hänt. VARFÖR kan jag inte bara ha ont i halsen iallafall, och inte i resten av hela jävla kroppen med? Nej, lätt ska man inte ha det.

Gick ner till coop innan idag, tog en evighet men jag kom dit och hem iaf! Handlade hem lite kräm, vaniljkesella, fil, ägg osv så jag har något att äta.. Provade laga köttfärssås utan några kryddor tillsammans med potatismos och creme fraiche som jag åt små små tuggor av men jag trodde min hals skulle ramla av så ont det gjorde. Så jag fick snällt suga i mig lite aprikoskräm och glass efter det. Suck..

Nu börjar jag tycka synd om mig själv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0