Uppföljning halsböld: Operation

Har nu äntligen fått tid till operation för att ta bort mina halsmandlar och imorgon sker det! Är sjukt nervös redan men alla säger åt mig att det kommer gå hur bra som helst, får tänka så! 
 
Har fått duscha med en speciell svamp idag som tar bort alla bakterier och jag ska göra samma sak imorgon bitti. 

Klockan 10.00 hämtar min vän AC upp mig för att köra mig till Ystad (underbara AC!). Klockan 13.00 är det dags för operation och jag lär ligga kvar hela dagen tills min älskade bästis hämtar upp mig! Både Milla och AC är underbara som kör ända från Malmö till Ystad för min skull. Milla lär nog få sig ett gott skratt på vägen hem då jag säkert kommer vara fullpumpad med smärtstillande.
 
Det är iallafall sjukskrivning som gäller för mig och jag är borta från jobb i 2 veckor. Skönt och tråkigt på samma gång, men mest skönt fastän det är under sånahär omständigheter!
 
Aja, önska mig lycka till. Jag återkommer om ett par dagar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0