I throw my hands up in the air sometimes

Hallå där små lökar!
Denna veckan har det inte hänt något speciellt, jag har bara jobbat och stått i. Eller ja, så mycket jag kunnat i detta jävla vädert. Igår kunde jag inte ens komma in i Lund så mycket det regnade och idag fick jag ta tåget istället för bilen. Men jag hoppas på torrt väder imorgon och på fredag så jag kan köra dit. Jag fick precis en avi så jag ska kila iväg och hämta ut ett paket innan jag kör och hämtar upp Milla från nagelbyggningen. Imorgon åker hon till Turkiet i en vecka med sin pojkvän, määääh, vad ska jag ta mig till? Äh, jag jobbar iofs hela nästa vecka så det lär gå fort!

tjüss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0