last day in england 2010

Okej så, igår firade vi massor. Det var min sista kväll så det blev tidigt julfirande med min värdfamij + Tova. Vi bytte julklappar och så, Tova fick också en av min värdfamilj :D Ett superfint halsband! Själv fick jag en MAC-parfym av min värdbarn och £100 av min värdfamilj! Sinnes!!!

Vi (jag, Tova, värdmamma, värdbarn och värdmorfar haha) gick ut och åt. Jag åt en extremt god amerikansk hamburgare, så sjukt god! Efteråt skjutsade min värdmamma mig och Tova till Alberts där vi träffade Vicky och Gisela, tog 2 drinkar och sedan drog jag och Tova in till stan för att möta upp hennes värdföräldrar. Det slutade seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeent. Först var det champagne och vin och massor av mat på Jamies Italian (vi åt dock inget mer än efterätt jag och Tova), sedan blev det utgång på någon klubb! :D Hade sjuuukt kul, men det var inte roligt att endast sova 3 timmar idag, och jag kan inte gå och lägga mig igen för jag är rädd att jag ska försova mig då och inte hinna till mitt flyg. Ja just ja, IDAG ÅKER JAG HEM TILL SVERIGE!!!!!!!!!!!!!!!!!

Stannar till den 5e januari! Det ska bli såååå najs. Mamma vet inte om att jag kommer hihihi, dessutom passar hon Tindra idag så jag kan pussa och krama på min fina systerdotter med <3



Lilla blöjälsklingen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0