fattigaste VM

Fan vad arg jag blir på domarna i VM. De missar offsider, de delar ut rött kort till fel spelare osv osv. Spanien var lika värda att vinna VM som Holland var, men det är tråkigt att de vinner på ett sånt sätt. Det var offside innan Iniesta fick bollen som han satte i mål. Vad arg jag blir. Men nu ska jag peppa inför EM och hoppas att vårt kära Sverige kan vara med och spela lite (och förhoppningsvis vinna lite med).



Dagens låt är en passande låt, den officiella VM låten Wavin Flag av K'naan som jag ÄLSKAR


 

Give me freedom, give me fire,
give me reason, take me higher
See the champions, take the field now,
unify us, make us feel proud
In the streets our head are liftin’,
as we lose our inhibition,
Celebration it surrounds us, every nations, all around us



Kommentarer
jennie

sv: hehe xD ännu ett tecken på att Arvika är sena! Den var nämligen på "nyhetshyllan" där! haha.

2010-07-13 @ 15:50:28
URL: http://finest.se/emmajennie
Cajsa - F O T O B L O G G

Hej du..

Skulle vara jätte roligt och jätte snällt av dig om du skulle vilja rösta på mina sommarbilder :)

skulle vara jätte gulligt av dig isådanfall! :)



Hemsidorna är: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Du BEHÖVER inte säga att du har röstar, det ser jag. :)

Tack på förhand, hoppas du få en skön dag nu då. ^^

2010-07-13 @ 17:56:45
URL: http://hallgreen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0