Ny design + Dagens låt

Har gjort mig ännu en design, eftersom jag inte kunnat sova p.g.a. vissa jobbiga människor som sitter nere på gården och skriker. Tryck iallafall F5 så ni ser min nya header, ska byta bakgrundsbild senare.. Denna gången blev jag nöjd!


Marisa - Blind man wandering

Denna låten spelades på min svågers begravning för ungefär 2 månader sedan.
Låten är så fin men samtidigt så sorglig. Kistan bars ut till denna låten.
Vi saknar dig alla Daniel, vi glömmer dig aldrig.
Jag tar hand om min syster och systerdotter, de älskar dig så
och saknar sin fästman och pappa jättemycket <3

 

Daniel med en nyfödd Tindra Maj/Juni 2008



Kommentarer
Kim

Så himla fint sis <3 du måste lära mig hur man fixar bloggens utseende..fan va jag gråter nu..minns det som igår när han bars ut genom kyrkan..helt ofattbart..saknar han så jävla mycket

2010-07-22 @ 16:55:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0