bränd som satan

tjoho bloggen!

Idag har jag och Milla passat lite valpar, 6 stycken för att vara korrekt. Så jäkla söta, en vecka gamla! Vill äta upp dem :) Under tiden vi passade dem så solade vi satan och jag kan bara säga en sak nu, vi är totalt brända! Jag har aldrig bränt mig förut!! (bara i solarium). Gissa vart jag bränt mig? PÅ MINA BEN! haha helt sinnes ju. Mina knä och smalben är rosa och svider sjukt mycket. Men det är bara att bita ihop, smörja in med lite after sun och sen är man redo igen! Efter solningen åkte vi hem här och jag färgade mitt hår så nu är jag inte brunett längre utan en liten blondin, nästan.. Har bara gjort slingor. Efter det åkte vi hem till Milla och slutligen så åkte vi till Oxie och träffade grabbarna. Kvällen slutade på Mcdonalds, grabbarna åt medan jag och Milla tittade på typ haha. Och ja, jag kom precis hem!

Imorgonbitti hämtar Milla upp mig innan vi åker iväg till valparna för lite vägning och passning igen. Sen ska vi steeeeeeeka! :)


nu ska jag ta mina 6 tabletter (ja, jag har så jävla många tabletter att ta nu, jävla (DYRA) medicin) sen blir det några avsnitt av vänner och sen sova!

Puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0