kärlek

Jag har kommit på en sak. Jag blir ofta kär i kärleken. Ni vet när man träffar någon ny, allt är så nytt och fint och mysigt. Sen slutar jag vara kär helt plötsligt! Det är alltid likadant haha, jag tröttnar efter ett par veckor och när jag tänker efter har de flesta av mina förhållande mest handlat om att jag tycker personen är snygg, inte att jag tyckt om själva personligheten så jättemycket. Dock har inte alla mina förhållande varit såhär, men de flesta. Jag vet, jag är jävligt ytlig! Men nu verkar det ha träffat rätt, både på ut och insidan :) puss!


Kommentarer
m

haha har precis samma dilemma själv, dock har jag inte hittat någon som har fått mig att fortsätta gilla henne/honom under en längre tid. Men roligt för dig att du gjort det! btw din blogg är jätte bra!:)

2010-06-11 @ 17:38:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0