sick and tired

Jag har varit hemma hela dagen, förutom en liten avstickare ner till ica och banken. Jag tog ut en hel del pengar som jag ska förvara hos farmor och farfar till slutet av sommar så jag inte hinner göra av med allt nu. Jag kunde inte stänga plånboken haha. Annars så har jag haft ont i min mage hela dagen. Eller inte magen egentligen utan precis under brösten, mellan brösten och magen. Det suger och har sig där, känns som det finns massa luft där inne så trycker så det gör ont. Väldigt svårt att förklara, men riktigt obehagligt är det iallafall, få se om det går över snart.

Nu ska jag faktiskt bädda ner mig och kolla lite film och försöka sova. Imorgon ska jag till farmor och farfar och sen tror jag att jag kommer träffa Milla :)

Puss från igår morse :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0