sommarplaner

Hur kommer det sig att man alltid gör massa planer så fort vädret har blivit fint? Aja, jag klagar inte för nu har jag massor av saker att se framemot i sommar.


3 juni - DJ på en privat fest
4 juni - Milla tar studenten (jag är anställd som paparazzi haha)
12 juni - 25 års fest hos Sanja
Midsommar - fest hos Linus med alla Lindeborgare :)
Liseberg
Sundsvall
Paris/Sista minuten



Jag älskar sommaren!

mysiga kvällar med vattenpipa hos jasmine

Ro ut med båten mitt på sjön tillsammans med Jasmine,
när motorbåten inte är tillgänglig vill säga.. haha

Middag och mys på stranden med My

 

 

Åh, mysiga bilder :)





Kommentarer
nina

haha oh yeah, lindeborgare

2010-05-27 @ 07:37:07
URL: http://sonice.devote.se
my

Så som ditt hår ser ut på dne översta bilden, så tycker jag du ska ha det!

2010-05-28 @ 09:56:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0