30 dagar med personliga sanningar!

♥ Dag 2 – Min första kärlek.

Detta är ett gaaanska svårt ämne för mig att skriva om då jag inte känner att jag varit kär på riktigt, visst har jag haft små förälskelser och så, men jag har aldrig känt känslan alla beskriver. Att man tappar andan, inte kan sova, äta osv för att man är så kär. Men jag kan iallafall berätta om min första riktiga pojkvän.
Han hette (eller ja, heter, han lever ju faktiskt!) Kristoffer. Vi träffades i 9an på skolan, hade aldrig sett honom innan men helt plötsligt stod han där! Vi träffades ett par gånger men sedan åkte han iväg på långsemester till Thailand. Det var samtidigt som flodvågen var där och jag hörde inget ifrån honom på flera flera dagar och trodde såklart att han hade strykt med i vågen.. Men som tur var så var det inte fallet och en dag loggade han in på msn, snacka om chock. Ett par veckor senare kom han hem och vi blev ett par direkt! Det roliga var att min bästa kompis Milla blev tillsammans med hans bästa kompis exakt samma dag haha, utan att vi visste om det! Så det var vi 4 ett tag + Jessica som hängde med :D

Vi hängde ihop i drygt 2 år iallafall innan det tog slut och idag har vi ingen kontakt överhuvudtaget. Så kan det gå!



Kommentarer
halmstadfrida :)

känns det jobbigt? <3

2010-11-19 @ 21:31:17
Sabrina

svar till frida: absolut inte :P

2010-11-20 @ 23:46:45
URL: http://sabrinas.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0