FEL!

Har råkat göra frågestundsinlägget fel, så det inte går att kommentera! Opps.. förlåt alla som försökt skriva! Men nu ska det funka igen, inlägget här under är det :) (Update, det funkar inte alls, så tog bort inlägget, ni får ett nytt senare!) Nu ska jag gå och lägga mig så jag inte riskerar att försova mig imorgonbitti.. Ska upp vid 7 typ, tror jag. Piers skolbuss anländer klockan 8 så jag antar att det är 7 jag bör gå upp. Tackar för mig idag med 3 nytagna bilder!





Såhär ser min spegel ut just nu, Milla baby skickade med två foton och ett brev i ett paket till mig förra veckan. Världens bästa kompis <3 Hon kunde dock inte hittat fulare bilder på mig? :P Men huvudsaken är att det är bilder på oss två iaf! <3 Älskar och saknar dig bästis!






Jag vill passa på att be alla att sända en positiv tanke till en tjej jag känner som jag tänkt mycket på de senaste veckorna. Malin, du är så stark och detta kommer du att klara dig igenom. En elak jävla boll ska inte vinna över dig! Du har världens armé bakom dig, vi hejar alla på dig! "There can be miracles, when you believe". <3





Kommentarer
Milla

hahaha men alla andra är på datorn hjärtat.. Saknar och älskar dig också bästa vän!

2010-11-02 @ 18:53:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0