God måndag!

Idag vaknade jag vid 8 av att Piers var lite högljudd, men jag somnade om och drömde sjuuuukaste drömmen ever! Jag drömde att jag, Jasse och Sandra (koracevic) hemma från Sverige åkte på "roadtrip". Vi hamnade någonstans på Primark där jag hittade 80 pund på golvet. Jasmine hade med sig en uggla som hon ville lämna in någonstans för hon tyckte det var synd att den skulle sitta i en bur hela dagen (har jag kollat på harry potter för mycket eller?). Sen blev jag av med tjejerna men mötte upp Idol-gänget och låg och hade det mysigt med Olle ett tag, men mitt i myset så flyttade jag mig till Daniel som inte alls såg ut som Daniel utan som en efterbliven dvärg typ, ändå gav jag upp snygga Olle för dvärg-Daniel. Mitt i allt ser jag att Sandra och Victoria (Jönsson från Lindeborg btw) gå in på en klubb som vi satt utanför tydligen, men jag såg inte Jasmine dock. Henne hittade jag i rännstenen på gatan liggandes och spy haha, stackarn ;). Sen ringde min mamma och väckte mig ur denna konstiga dröm! Helt underbart ju.

Efter att jag pratat med mamma så somnade jag om och gick inte upp förrän närmre 12.30. Aaah, skönt att vara ledig onsdagar och måndagar :) Nu har jag precis städat nedervåningen här, ska bara moppa köket sen är jag klar. Sitter och kollar på Vivas "the official UK top 40", väntar med spänning på att se vilken låt som ligger som nummer 1, nu är vi på nummer 19 och jag har endast känt igen 1 låt hittills haha, det säger rätt mycket eftersom jag jobbar (eller jobbat rättare sagt) som DJ och kan de flesta låtarna. Men England har ju alltid varit lite annorlunda med sin musik :) Men det ska bli spännande iallafall!

Just nu är min värdmamma ute och övningskör, hon har inte kört sedan Mars då hon tog sitt körkort så hon ville uppdatera sig lite nu innan hon köper ny bil. Vi hade ett fint samtal tidigare idag, då hon bad om ursäkt om det verkade som att hon ville ha mig ur huset direkt, vilket inte var vad hon menade. Samt att hon hoppas att jag inte är arg på henne och att jag förstår att jag alltid är välkommen att hälsa på här och ifall det inte skulle gå bra i nya familjen kan jag komma tillbaka tills jag hittar något annat. Så snäll hon är! No hard feelings anymore, jag är bara sjukt pepp på att flytta till Kingston och komma närmre allt! Detta innebär att jag kan åka HEM efter en utekväll i London! Även om jag tror det kommer bli en hel del utekvällar i Kingston, eftersom att de har massa universitet samt massa klubbar och barer = massa roligt folk att festa med!

Nej, nu får jag nog ta och äta något, har inte käkat något alls idag!






Snart kommer jag att bo ca 15 minuter ifrån mina älsklingstjejer!!


PS. nu är det låt nummer 18 och det är Michael Buble - Hollywood
och i videon låtsas han vara Justin Bieber och massa andra hahaha, älskar videon!!! Kolla in den!


Kommentarer
Helen

Blir så glad när jag läser att det ordnar sig för dig. härligt....Ha en fortsatt bra dag. Kram på dig

2010-11-08 @ 15:53:54
tova

assssså ååååååååååååh ingen är gladare än jag <3<3<3 Fest i kingston på fredag??? jag ska babysitta på lördag :( :(



kanske inte tycker emma är en fetidiot längre nu :P

2010-11-08 @ 18:41:28
URL: http://mesolga.devote.se
SANDRA

HAHAHHA naawww hahahhah så gullig =( hahahaha

2010-11-08 @ 19:33:56
URL: http://sandrakoracevicc.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0