London

Idag vaknade jag runt 10.20, aaaah! Skönt att sova ut :) Jag tror att jag har glömt att berätta att jag endast jobbar tisdag, torsdag och fredag, för min värdmamma är ledig måndagar och onsdagar :) Idag har jag endast hjälpt henne att städa marsvinsburarna! Nu ska jag platta mitt hår och göra mig iordning, vid 2 tiden ska jag till tåget och åka in till London. Ska möta upp lilla Tovisen på Victoria och därefter ska vi bege oss ut mot Camden Market och kika lite. Ska tvinga med henne till King Cross Station också så att jag kan få ta en bild på mig och älskade Harry Potter trollyn på platform 9 3/4!!! Här får ni lite bilder (främst från Halloween) tills vidare. Hörs igen ikväll med MASSOR av bilder! (Glöm inte att anmäla er till dagens blogg, 2 inlägg under detta!) Puss!



På tunnelbanan på halloween med gänget
3 svenskor, 2 tyskor och 3 italienare :)



London Victoria station


Saskia, jag & tova


Stefan, Saskia, jag och Kristin



Camden Market


Mr Napkinhead!


Nej, nu måste jag dra.


Kommentarer
Cissi

Åhh, camden market. Där var jag när jag var i London. Mysigt ställe de!

2010-11-03 @ 14:30:23
URL: http://cissilaarsson.blogg.se/
cecilia

jag ar typ aldrig inne pa msn sa adda mig garna pa facebook istallet sa kan vi bestamma dar :)

cecilia blomander



xx

2010-11-03 @ 21:22:36
URL: http://londonbaby.devote.se
Sandra

Hej! Nej, jag är up pair i Irland, dock nästan samma sak ;) Hur länge har du varit i London?

2010-11-03 @ 22:14:23
URL: http://mooshi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0