trött är bara förnamnet!

Det blev en lång natt inatt, jag kom hem vid strax innan 3, puh.. Upp igen vid 7, gå med Hannah till skolan vid 8, kom hem halv 9 och då ringde Tova för att ha en lång pratstund ;P efter det la jag mig i sängen och startade Harry Potter 5, somnade diiiiirekt och vaknade nyss. Nu ska jag köra till djuraffären och handla mat till hönorna som dem har här i trädgården, sen vid 3.30 ska jag köra och hämta Hannah på skolan. Uppdaterar mer när jag kommer hem från affären!

Puss


Kommentarer
tovis

båda fryser, jag är het du är het

snyftar och nyser, men vi båda vet

du vill ha av mina byxer, ingen hemlighet



min juldikt till dig

hahahahahah jag dog lite!

2010-11-16 @ 18:26:36
URL: http://mesolga.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0