Birthday party next door!

Bara en liten update! Piers är inne i huset bredvid för att fira hans kompis Matthew som fyller 3 år idag, supersöt liten kille! Vi promenerade till parken förut där kalaset började. Barnen lekte och busade av sig och flög med drakar, iallafall jag och Matthews pappa för barnen kunde knappt haha. Efter det tog dem alla barn i massa bilar och körde hem, jag valde att gå hem så jag kunde gå igenom lite affärer på vägen hem hehehehe. Får hålla i pengarna lite nu känner jag!

Ni är ett par stycken som önskar att få se hur jag bor och området häromkring. Jag ska bara ladda kameran en stund sen kan jag filma en rundtur i huset innan Piers kommer hem igen! Området får jag ta en annan dag!


Hörs snart

ps. kommentera mer vad  ni vill läsa. Har ni frågor om livet som Au Pair? Jag har ju varit det i både USA och här i England så kan svara på massor. Frågestund? Är ni sugna?



Saskia, jag och Tova i tisdags!


Kommentarer
Kristin

Sv: Haha, okej. :) Vad sägs som söndag? :) Kram

2010-10-21 @ 20:15:06
URL: http://londoncallinglive.blogg.se/
Kristin

Sv: Javisst, det låter jättebra :) Vart någonstans och vilken tid? :) Kram!

2010-10-21 @ 20:26:03
URL: http://londoncallinglive.blogg.se/
Evelina

Tycker du att det är någon skillnad på au pair livet i USA jämfört med England? :)

2010-10-22 @ 11:51:55
halmstadfrida :)

Jo men visst tkr jag att du ska ha en fråga stund. Är ny här på bloggen, märker att du inte heller har varit här i england länge. Så de ska bli riktigt spännande att få följa dig, har flera frågor :).



Men de första jag undrar, du åkte ju till USA, när? Och varför bytte du, och du verkade inte trivas? Varför ändrade du till England i stället för sverige?



Haha, aa dessa är bara några av de frågor jag undrar. Har ett gäng till så skulle vara jätte kul att få fråga. Funderar nämligen själv jätte starkt på att göra en sådan här sak när man slutat gymnasitet. Därför är det så otroligt kul att få se och följa, speciellt dig eftersom det känns som om jag kommer väldigt i början i din resa, vilket känns jätte trevligt :) <3



Nu vet jag inte om du har det, men ett förslag är att du startar ett kategori med namnet (typ) frågor&svar. Alltid en kul och enkal sak att kunna kolla tillbaka för oss.



Ha de så jätte bra, många kramar från Frida

2010-10-22 @ 15:17:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0