Läsarfråga

Anki   om fredag & lördag:

Hejsan!
Hittade din blogg från din kommentar på Moa Henrikssons sida.
Det jag skulle vilja fråga dej är om du har något bra användbart tips som är bra att ha när man flyttar till London. Jag har en dotter som är 21 år som flyttar dit i Januari nästa år 2011, hon ska studera och bo i en värdfamilj. Vet du om det är svårt att få tag i extrajobb, har du någon aning om vart hon kan vända sig för att söka ett??

Mvh
Anki



Hejsan Anki!
Jag hade redan jobb när jag åkte hit, så jag har inte sökt något på plats. Men jag vet att det är superlätt. Det beror ju självklart på vad hon vill jobba som men det finns mycket jobb på restauranger, barer, nannys (ett par timmar per dag), affärer osv. Om hon inte vill ut och söka på stan så kan hon kolla in gumtree.com där det finns lite jobbannonser :) Önska henne lycka till från mig och om hon vill ha nya vänner när hon kommer fram så är hon välkommen att kontakta mig ifall hon vill ses :)

Kram!


Kommentarer
Anki

Hejsan!

Tack för ditt svar.

Jag ska visa henne din sida.

Sara finns på facebook om du vill kolla in henne.

Hon heter Sara Elofsson, finns kanske fler som heter så, men hennes profilbild är svart/vit och så har hon en vit hand på den som det står vi tycker olika på, hon har långt mörkt hår med luggen uppsatt.

Ja haha bra beskrivning va?

kram

2010-11-01 @ 17:00:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0