London calling!

Har hittat flyg för runt 300 kronor nu, catchiiiing! Är såå glad och vill bara komma iväg nuuuu! Hoppas på att kunna prata mer med värdmamman idag, har frågat om jag kommer att köra pojken (Piers 6, inte 7 spm jag skrev år) till skolan eller om jag ska gå med han dit. Hon eftersökte iallafall en som kunde köra bil, så antar att jag kommer behöva köra lite där. Hon hade själv bara haft sitt körkort sen april så hon sa att jag nog var en mycket bättre förare än henne haha.

ÅH! Är sååå excited nu!

Det kommer att vara det fjärde landet (Sverige inräknat) som jag kommer att bo i :)
Här är en bild från när jag bodde ett tag i Spanien under praktiken vi hade i gymnasiet!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0