on the front lobe of my left-side brains

God eftermiddag kära läsare! Hur mår ni idag? Jag mår alldeles utmärkt, även fast det var fest igår! Hade i stort sätt en mycket trevlig kväll som började på en 40 års fest och fortsatte (och slutade) på en 17 års fest haha. Snacka om att det var stooor skillnad på festerna!

Nu sitter jag och mixar med musiken inför torsdag när jag ska jobba. Längtar längtar längtar tills onsdag då jag ska köpa nya hörlurar att ha på jobbet <3! Och jag har ju glömt att säga till er! Nästa vecka ska jag tatuera mig! Det blir min femte tatuering :) Visar vad det är när den är klar!

Nej, nu ska jag bli klar med musiken och sen ska jag hoppa in i badet och chiillaa så länge jag orkar innan jag kryper ner i sängen och kollar på alla idol-avsnitt som visats i veckan. Det är KATASTROF att jag missat varenda avsnitt (förutom halva i fredags), ett sånt inbitet idol-fan som jag är (alla mina vänner har alltid mobbat mig för att jag är en sån idol-nörd...). Men så blir det när man jobbar och står i, då får nöjen komma i andra hand. Men det är ju å andra sidan ett helt fantastiskt sätt att spendera sin söndagskväll på!

Här får ni en bild och en låt, puss på er.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0