25 + och sol

Ja, det ar verkligen sommarvader har! Har legat ute storre delen av eftermiddagen pa studsmattan och bara sugit i mig solen! Farg har jag fatt det med, ohja! Lite senare idag ska jag traffa mina Italienska killar for en ol eller tva nere vid floden, kan bli mysigt! Jag har ju glomt att beratta att jag ar ledig en vecka nu, eller ja, nu ar det bara 3 dagar kvar dock! Sa, jag har huset for mig sjalv och det ar riktigt javla nice! Nej nu ska jag ut i solen igen!!

Hur har ni det i Svedala? TTYL



Ja.. ser ni sa svinigt gott jag har det?


Kommentarer
Anonym

Åh vad skönt, men vi har det faktiskt ganska varmt i Sverige också nu ;)

2011-04-19 @ 18:03:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0