Svar på frågor

Postat av: Therese

Jag var så sur på mig själv när jag upptäckte att forever 21 fanns i Dublin och att jag missade affären! Kan du inte visa vad du köpte också? :)

Svar: Jag köpte endast ett par lösögonfransar och ett nytt skal till min iphone i Dublin.. Så jäkla tråkigt jag vet! Jag drog till och med Tova tillbaka till Penneys en sista gång för att jag verkligen ville shoppa men jag hittade inget!


Postat av: Therese

Vad har du för tatueringar? :)

Svar: Jag har "Sabrina" på magen, "Carpe Diem" på vristen, mitt stjärntecken under nyckelbenet, en G klav bakom örat och "Where worlds fail music speaks" i nacken. Jag kan lägga upp bilder på dem ifall där är någon som vill se!


Postat av: Anonym

Jag skulle jättegärna vilja bli au pair i London inom det kommande året! Via vilken sida sökte du? Och hur centralt bor du egentligen? :)
Tycker din blogg är superbra!

Svar: Jag googlade fram Au Pair world där man matchas ihop med värdfamilj (100% gratis), superbra sida! Jag bor i zon 5, zon 1-2 räknas som innerstaden men allt inom zonerna räknas som nära. Att bo utanför zonerna är inte riktigt samma sak, inte alls samma förbindelser osv. Tack :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0