brunch

Lagade precis en smarrig brunch åt mig själv (barnen åt frukost för lite mer än en timme sedan, så de var inte hungriga). Det blev omelett idag med skinka och ost. Barnen kom ut till köket medan jag höll på och frågade vad jag lagade, tror att dem tyckte det luktade gott, det smakade ljuvligt iallafall :)

Lite senare idag kommer Tova hit! YAAAY! <3 Har inte träffat henne på ca 3 veckor, vilket är galet länge! Jag slutar jobba vid 6 tiden tror jag, så vi hittar säkert på något skoj ikväll här i vårt älskade London <3.


Förresten, har jag visat er huset jag bor i här? Kan lägga upp bilder om ni vill se hur här ser ut, det är superfint, och stort!



Kommentarer
halmstadfrida

Nej det har du inte gjort. Så det hade varit jätte kul om man kunde få ett foto på dig&med barnen, o huset, ditt rum osv. Vi har ju inte sett det :D

2011-01-07 @ 13:18:02
Anonym

Ja, lägg upp bilder, det hade varit jätteroligt att se :D

2011-01-07 @ 15:19:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0