finbesök från sverige!

Den 7 april kommer Malin hit och hälsar på mig, hon stannar till den 11 april så det blir en hel helg + två halvdagar av äventyr tillsammans! Hon kom idag hem till Sverige efter att ha spenderat ett år i USA som au pair, vi åkte samtidigt till Au Pair skolan, men jag åkte ju hem ganska mycket tidigare om det inte gått igenom redan :P Det roliga är att vi brukade leka när vi var små och helt plötsligt stod vi på andra sidan atlanten tillsammans på Times Square flera år senare, galet egentligen! Iallafall så ska det bli superkul att hon kommer hit och jag ska visa henne London från stans bästa sida, med allt vad det innebär!


Maalin :)

Jag & Malin längst till höger, på au pair skolan :)


Kommentarer
Helen

Du måste vissa henne allt.......hihihi Du är så go. Kramis

2011-01-13 @ 09:53:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0