sunday roast

Ahh idag åkte jag och hela släkten (typ) iväg och hade en mysig söndagslunch bestående av stek och annat (riktigt) gott. Det var jag, Sal, Andy, Hannah, Sam, auntie Katie, uncle James, baby Oliver, Grannie Sue och Papa ... ? (dem kallar han bara papa haha). Riktigt mysigt hade vi med mycket skratt och MASSOR av snuskiga teckningar gjorda av alla haha. Dem är bäst! Just nu sitter jag och Hannah i min säng och kollar på Teen Mom, vilket resulterar i tusen frågor av Hannah om att föda barn haha. Ska alldeles strax köra bort till Alberts för en kopp te med Vicky & Gisela. Säng tidigt ikväll!!


Ps. har fått upp saker på mina väggar nu, det börjar likna något :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0