I never really cared until I met you

Sådär, då har man varit på arbetsintervju i England också då! Det gick bra och kändes bra efteråt! Killen som intervjuade mig var helskön, ung och cool! Han frågade lite om tidigare erfarenhet, berättade att hans pappa hade hus i Benalmadena i Spanien (vi kom in på det eftersom jag har erfarenhet av restaurangyrket sedan jag praktiserade där..). Sedan pratade vi lite om timmarna och lön och sådär, vad som ingick (allt ingår, rum, mat, värme, el, internet osv). Fick se rummet som man kommer att få bo i och det var stort! Större än vad jag har nu haha! Innan jag gick så sa han att han hade ett par till intervjuer men att han skulle höra av sig imorgon och att vi skulle försöka fixa ett skift åt mig.

Jag vet inte om det gick bra eller dåligt för mig, men han ritade en stjärna på pappert bredvid mitt namn. Så jag hoppas på det bästa.. och får jag inte jobbet så kommer jag bli ledsen och hoppa framför tåget. So I better get it!




Kommentarer
Linn Karlsson

Hej hej vad spännande dina inlägg är! kommer verkligen att läsa dina inlägg igen. =) Ha en kul dag =)

2011-06-30 @ 11:38:35
URL: http://jade.se/reseerbjudanden


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0