Ont i magen

Hej på er!

Idag har jag legat i sängen från 8.30 till ja, nu. Förutom 3 avbrott då jag gått ner i köket och när jag har gått och duschat. Anledningen till detta är för att jag har några så in i helvete onda kramper i min mage, hela tiden kommer dem. Fick ringa min värdmamma och säga att jag inte kunde köra och hämta barnen, jag kan inte ens stå, så hur ska jag kunna köra bil och ta hand om barn då? Men det var lugnt, mormodern och morfarn tar hand om dem idag.

Annars då? De har inte ringt från jobbet ännu, hoppas fortfarande som fan på att jag får jobbet. Annars har jag en intervju inne i London imorgon, som jag helst inte vill gå på, jag vill ju ha jobbet här runt hörnan!!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0