Det är fanimej vår!

Trotsade allting och gick ut på en lång promenad ändå. Fy satan vad jag svettades!! Jag hade på mig leggings, tröja och kofta. Så äckligt härligt varmt ute idag så det är inte klokt! Tog lite bilder åt er på vägen, ni ville ju se mer bilder av omgivningen. Fick dock ta med min iphone så kvalitén är inte den bästa! När jag kom hem satte jag mig i trädgården och solade en liten stund innan jag hoppade in i duschen. Nu kom jag precis ut därifrån och ska alldeles strax byta om. Men här kommer först bilderna.



Baksidan av huset (från trädgården). Mitt rum är fönstret till höger på andra våningen.


Gatan där jag bor. Ser ni så varmt och skönt :)


Tuff brud på vandring


Random skylt


Syns dock inte på denna bild, men det var jättemycket folk ute i parken. Grabbar som spelade fotboll, små fjortonåringar som låg och solade, folk som var ute med sina hundar osv :)




Kommentarer
Anonym

Roligt att se :D

2011-03-07 @ 19:57:19
sandra

gillar din blogg och det är jätte kul nu när du tagit bilder runt omkring osv :D

2011-03-08 @ 08:24:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0