Happy Happy Birthday

Ska alldeles strax bege mig in till Kingston för att köpa en present åt min syster som fyllde år i förrigår. Hon kommer ju hit imorgon med hennes kompis Karro, wie! Hon kommer sent imorgonkväll, runt 11 tiden tror jag, men kanske hinner vi dra ut innan de slutar släppa in folk på barerna här. På lördag blir det iallafall upp och iväg på sightseeing, ska visa tjejerna London! På kvällen blir det fest på Oxford Street, vi ska till lyxklubben Merah (länk), kommer säkert blir hur jävla kul som helst! Nä nu måste jag dra!


Liten del av klubben




Kändisar som brukar festa på Merah, Rihanna och Mel B bland annat.







Kommentarer
Anonym

Har du träffat dem där? :O

2011-03-10 @ 17:19:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0