Ny bil!

Som ni vet så var jag med om en bilkrock för 2 veckor sedan och för ett par dagar sedan var de tvugna att skrota min bil, det var tydligen dyrare att laga den än att skrota den. Men idag köpte värdfamiljen en ny bil åt mig, en ford focus som jag ska köra runt med här :) Det bästa med den är att den har 4 dörrar.. så skönt att slippa gå ut ur bilen varje gång ungarna ska in när man hämtar upp dem! På onsdag kommer den och då måste jag ut och övningsköra, för den är manuell! Ja, visst kan jag köra manuella bilar, men fan inte en engelsk manuell, spaken sitter ju på fel sida om mig här haha! Men det kommer säkert att gå bra :)




Kommentarer
Anonym

Grattis eller vad man säger :D

2011-03-21 @ 19:36:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0