Veckans läsarfrågor!

Postat av: Frida
Hej! Jag har lite frågor som du gärna får svara på:
Hur många månader har du bott i London?
Vad har du för accent? Har du tagit efter dialekten din värdfamilj har eller har du samma som du hade innan du åkte till London?
Hur länge ska du stanna i den familjen du bor nu och vad har du för planer efter det?
Kram :)


Hej Frida!

Jag har bott i London i exakt 5 månader och 2 dagar!
Jag har amerikansk accent med lite brittiska på vissa ord, framförallt dem med vokaler. Man tar efter ganska lätt!
Jag har planer på att stanna hos denna familjen till nästa vinter och efter det kommer jag antingen att åka som Au Pair till Australien eller Nya Zeeland, eller så skaffar jag ett jobb här i London och bosätter mig permanent (detta kommer att ske i vilket fall som helst, vet bara inte om jag ska vänta med det eller göra det direkt när mitt år här är slut!).
Kram :)



Postat av: Anonym
Vad var det förnågot som du åt till frukost? :)

Hej!

Det var shredded weath, alltså bunden vete. Supergott!


Kommentarer
M

Nu betyder ju inte shredded wheat bunden vete utan mer strimlad vete... Shred = strimla...

2011-03-19 @ 17:03:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0