antingen eller

När jag är tillbaka i London ska jag uppdatera mig med en ny dator, har virus på denna som gör att jag inte kan komma åt vissa program, dessutom som låter fläkten som ett helt flygplan. Nu till frågan, ska jag köpa en ny laptop eller en ipad 2? Jag har inte råd att köpa en Macbook nu, så det kan jag glömma. Men en ipad hade kanske varit bättre och lättare, man kan ju göra allt med den. Förutom en sak.. man kan inte blogga via den. Inte förrän blogg.se bestämmer sig för att skaffa en blogg.se app!

Vad tycker ni, vad ska jag köpa?






Kommentarer
Elin Högberg

Hej!

Flytta till London för ca tre v. Sen och jobbar som au pair jag med. Min laptop dog precis lagom innan och skaffa mig en iPad 2. Det har vart jättesvårt att uppdatera med bilder och överhuvudtaget är den mer komplicerad! Precis hittat en app som funkar, men finns det ingen app till blogg.se kan det bli svårt för dig! Well well, lycka till! Elin

2011-05-17 @ 23:29:39
URL: http://Freebirdtravel.devote.se
Emma

Jag hade köpt en laptop!

Eller gör som jag, behålla skitdatorn tills man har råd att köpa en macbook, vilket är mitt mål :p

2011-05-18 @ 09:37:18
URL: http://Emmaasktindberg.se/
lovisa

va visste inte man inte kunde blogga.. Jag som hade för mig jag var inne på min blogg på en ipad 2 :S :S men då sket det sig tänkte köpa en 2a nästa vecka men jag vill kunna blogga!

Men om du ska köpa köp den nya 2an, har hört att 1an suger :)

2011-05-18 @ 22:15:09
URL: http://lovisaarkenlund.blogg.se/
Linnea

Jag har hört att det inte går att spara några dokument på en ipad. Det var något i stil med att man fick spara det på internet då, eller något sånt. Men sen använder ju inte du din dator inom jobbet eller i skolan kan jag gissa, och då kanske du inte skriver så många dokument heller. En svår fråga altså, men jag säger nog som de andra en laptop :D

2011-05-18 @ 22:15:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0