Halloween & babysitting

Igår var jag ute och åt med Gisela, Francesca och Raquel, för att fira Francescas födelsedag. Vi gick till en italiensk restaurang som heter Al Forno och som ligger precis vid themsen floden. Det var suuupergott. Vi alla delade en extra large pizza som hade mozarella, parmaskinka och annat mumsigt på! Jag drog hem redan vid 23.00 tiden eftersom jag inte alls mådde bra och imorse insåg jag varför. Jag har åkt på världens dunder förkylning, har nyst cirka 200 gånger idag och halsen är hur tjock som helst! Iallafall, drog in till centrum under dagen, träffade Myriam och Francesca, gav dem presenter (Myriam fyller år på onsdag och Francy igår), köpte ett par skor och sedan drog jag hem. Klockan 8.15 var det dags för mig att vara babysitter för en annan familj, det gick bra och jag kollade på två filmer, Just go with it och He's just not that into you. Brabra!

Efteråt vid 01.00 tiden körde jag 500 meter bort för att hälsa på hemma hos Gisela. Där befann sig hon och Raquel och de kollade på skräckfilm, jag tog tillfället i akt och skrämde ihjäl Raquel ett par gånger haha, hon hoppade nästan ända upp i taket varje gång! Nu har jag äntligen kommit hem, ska ta lite nässpray en sista gång och sedan soooovaaa! Hoppas på att förkylningen lagt sig lite tills imorgon! Vi hörs då!

Love
- S





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0